زندگی جدید من

حرفای روزمره من با بابا

زندگی جدید من

حرفای روزمره من با بابا

چهار

شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۵۴ ق.ظ

جاوا اسکریپت رو با سرعت 1/5 دیدم برای همین تونستم تا آخر درس 4 ببینم. ناگفته نمونه که درسای اول همیشه ساده اند و میشه سریع جلو رفت. ولی فایل ری اکت خراب بود و گذاشتم دوباره دانلود بشه. امیدوارم اینبار درست شه. نمیخام عقب بمونم.

 

راجع به ری اکت ساده انگارانه فکر کرده ام بابا! پارت 1 خودش 18 درس است! اما نمی خواهم تسلیم شوم و می خواهم با جدیت هدفم را دنبال کنم.

 

نمی دانم ES6 هم مثل ری اکت است یه وضعیت بهتری دارد...اما حاضر به عقب نشینی نیستم!

 

قسمت اول ری اکت js سر فصل ها رو تا فصل 8 نشون میداد که کلا میشد 100 درس! الان که من دوره رو شروع کردم همه 12 فصل تکمیل شدند و در واقع خیلی بیشتر از 100 درس پیش رو دارم! می تونم بترسم و می تونم خوشحال باشم از اینکه چنین دوره کاملی بهم هدیه شده. من دومی رو انتخاب میکنم و واقعا براش سعی میکنم.

فک میکنم قراره روز پرکار خوبی داشته باشم. پس فعلا.

۰۳/۰۵/۰۶
^~^

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی