زندگی جدید من

حرفای روزمره من با بابا

زندگی جدید من

حرفای روزمره من با بابا

سه

شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳، ۰۸:۴۶ ق.ظ

- این هفته هر روز دو درس از ترکی استانبولی می خوانم و از هفته بعد باید به 3 درس در روز برسم.

- دانلود کتاب صوتی خیلی ساده ترکی هر روز یک درس

 

بابا در سایت جاوااسکریپت دات آی آر عضو شدم تا هیچ کدوم از آموزش های رسمیش رو از دست ندم. امیدوارم موثر باشه و بتونم به کسی که باید باشم، نزدیک بشم.

برای ری اکت هم سایت ری اکت اپ دات آی آر رو انتخاب کردم. سعی میکنم اول آموزش های اینا رو یاد بگیرم و بعدش ببینم ادامه مسیرم چی هست.

 

امروز یه درس از هر کدوم باید بخونم. تا ری اکت دانلود بشه میرم جاوااسکریپت.

 

بابا امروز 6 مرداده و میخام طی ی هدف گذاری خفن تا آخر مرداد ترکی استانبولی، جاوااسکریپت، ری اکت و ES6 رو یاد بگیرم. هر کدوم رو فقط از یه منبع ولی کامل. برای هر کدوم هم که انجام دادم برا خودم جایزه میگیرم. جایزه ام چی باشههههه؟

- ترکی استانبولی جایزه: لپ لپ

- جاوااسکریپت جایزه: یه بسته بیسکوییت حیوونی

- ری اکت جایزه: آبنبات عروسکی

- ES6 جایزه: 50 تومن شکلات کاکائویی

و اگه هر 4 رو موفق شدم یه جایزه ممتاز هم میگیرم: سرم موی سریتا

 

به امید روزی که بیام جلوی اینا تیک بزنمsmiley

۰۳/۰۵/۰۶
^~^

نظرات  (۱)

خدا میدونه چقدر بابات بهت افتخار میکنه. خوش به حالش که فرزندی مثل تو داره.
پاسخ:
سلام
چه کامنت قشنگی
کاش همین طور باشه
مرسی از انرژی مثبت تون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی