زندگی جدید من

حرفای روزمره من با بابا

زندگی جدید من

حرفای روزمره من با بابا

۳ مطلب در شهریور ۱۴۰۳ ثبت شده است

از اینکه بخش اول گرامر ترکی استانبولی رو هفته پیش تموم کردم، خوشحالم.

احتمالا همین روزا بخش دومش رو هم شروع کنم.

جاوااسکریپت هنوز داره خاک میخوره...

۰ نظر ۲۵ شهریور ۰۳ ، ۱۳:۰۶
^~^

سلام پدر

چند روز اینا رو از لای کاغذهای به درد نخورم پیدا کردم. نمی دونم چجوری این همه سال موندن! این نامه ای هست که زمان دانشجوییم به صورت ناشناس برای استادم نوشتم. چون با یکی از دانشجوها حرف شون شد و حق با دانشجو بود. همکلاسیم نسبت به برگزار نشدن کلاس ها در طول ترم اعتراض کرد چون شهریه می دادیم و استاد جواب داد اون برنامه به این خاطر هست که امتحان میان ترم ازتون گرفته بشه و ادامه داد که اون دانشجو میتونه امتحان میان ترم نده و شهریه شو پس بگیره!

-همین قدر ظالمانه-

اون دانشجو از کلاس بیرون رفت. همه ساکت بودن در حالیکه قبل از اومدن استاد به کلاس، همون اعتراض رو داشتند. این نامه بی فایده تنها کاری بود که از دستم بر میومد. حالا بعد پیدا کردن اتفاقیش، اینجا می نویسم و کاغذها رو دور میندازم.

۲ نظر ۱۳ شهریور ۰۳ ، ۰۸:۵۶
^~^

پس از شکست خوردن در عمل به برنامه ام در ماه قبل، هم روم نمیشد دیگه بنویسم و هم می ترسیدم که بازم تکرار بشه و اینطوری خیلی بده.

البته دلیلش نسبتا ایده آل چیدن برنامه ام بود. حالا اهدافم رو واقعی تر میکنم و ادامه میدم. هر روز یه پست برای عروسکا، یه درس جاوااسکریپت و یه درس ترکی استانبولی. همین+کارای شرکت. امیدوارم اینبار حوب پیش بره. سعیم رو میکنم.

۰ نظر ۰۹ شهریور ۰۳ ، ۱۳:۵۷
^~^